logo

Portfolio

Special Prints

Voor bedrijven die hun Corporate Fashion willen personaliseren of een unieke twist willen geven ontwerpen wij de mooist prints en dessins voor zowel de voering als de buitenstof.In dit portfolio een selectie van voorbeelden voor hotellerie, restaurants, casino's en voor schorten en sloven. De mogelijkheden zijn eindeloos en onze klanten bedenken soms hun eigen print en/of wij ontwerpen de mooiste prints voor hen. Hierbij gebruiken wij de beste materialen met een zeer brede collectie in soort en kwaliteit stoffen.

Underberg

De speciaal voor het bekende kruidenbitter Underberg ontwikkelde stropdas was een daverend succes. Deze stropdas diende als give away bij een 9pack Underberg. 7000 stuks stropdassen zijn er geproduceerd.Bij promotie artikelen is een vlamwerende keur op de stof verplicht en deze grootschalige productie hebben we probleemloos en op tijd geleverd.

Sourz

Ter gelegenheid van Koningsdag werd voor het likeurmerk Sourz een oranje variant gelanceerd. Voor de merkactivatie van dit product ontwierpen en produceerden wij deze sportieve kleding. Baseballjacks met rokjes en tops in de stijl van Taylor Swift.

Douwe Egberts

De introductie van de Senseo Sarista koffiemachine met zes smaken koffiebonen vroeg om een speciale kledinglijn. De look kent veel details: manchetknopen in de vorm van een koffieboon en een bean-belt die speciaal is ontwikkeld voor Douwe Egberts.

Special Prints & Dessins

Voor beurzen en evenementen mogen de prints op stof vaak goed opvallen. Een product als dessin op de stof, of een exclusief voor de klant ontworpen weefsel behoord ook tot de mogelijkheden. Deze prints worden gedrukt op materiaal uit onze brede collectie stoffen die allerlei eigenschappen bevatten. De mogelijkheden zijn eindeloos. Soms heeft de klant al een bepaald dessin in het hoofd en maken wij er een product van, en soms ontwerpen we van schets af aan een mooi beeld. Alles is mogelijk.

PWN

Grafisch bureau Gaialab ontwierp het thema tuinstruinen en met haar afbeeldingen bedachten we leuke merchandise in het Hollandse thema tuinstruinen. Bedrukt op Biologisch katoen en geleverd voor damesmaten in wit en legergroene shirts en voor de kindermaten in de kleuren roze en blauw. In de shop van het bezoekerscentrum van de Hoep worden deze shirts verkocht.

Vanadgroup

Geen call centers of contact centers, maar bij Vanad noemen ze het Engagement Centers. Op de beurskleding hebben we dus alle medewerkers geprint in een blokmotief. Zo maak je duidelijk wat je als bedrijf belangrijk vind uit te dragen, en wordt de kleding vaak de start van een leuke conversatie. Een goede gespreksstarter, en zo verdient de kleding zich vanzelf weer terug. Voor Vanad ontwerpen en bedrukken we ook awards die worden uitgereikt aan nieuwe klanten, goede verkopers of andere momenten die gevoerd moeten worden.

Nintendo

Nintendo wilde een heldere en frisse look. Het eindconcept is onderdeel van onze standaard collectie. Een slimme oplossing voor opdrachtgevers die niet kiezen voor een uniek ontwerp, maar zich wél willen onderscheiden.

Paal 17

Ook bij sportevenementen kunnen wij merken laten shinen. Voor een enthousiast promotieteam van een strandpaviljoen op Texel ontwierpen wij bijzondere en comfortabele catsuits.

Jacob’s Creek

Jacob’s Creek is al jarenlang sponsor van grote internationale tennistoernooien als Wimbledon en de US Open. Voor de promotieteams op deze grote tennisevents ontwierpen wij colberts met grasprint en deze unieke grasprint verwerkten we ook in de merchandise als picknick kleden en kussens met bedrukt logo. De polojurkjes uit onze standaaard collectie hebben we bedrukt met het toerschema van alle toernooien.

Mora

Bij de lancering van het nieuwe Mora-product kleden wij het promotieteam van ‘Cora van Mora’ in aantrekkelijke outfits, vooral in tijden van EK en WK voetbal.

Playstation

Voor de lancering van Playstation 3 maakten wij de promotiekleding, passend bij het merk en zijn identiteit.Mooie zwarte jurkjes met rode details, het rode riempje maakt de outfit compleet.

Hotel TwentySeven

Hotel TwentySeven is een prachtig 5-sterren hotel in hartje Amsterdam. Onze bijdrage aan dit totaalconcept: het ontwerpen en produceren van alle bedrijfskleding in het hotel. Van housekeeping tot butler. Ook de zwarte brigade van het eigen restaurant Bougainville (met Michelinster) hebben wij stijlvol aangekleed.

Cultuurkoepel

De koepelkerk van landgoed Willibrordus in Heiloo is een markant gebouw. Onder de naam Cultuurkoepel Heiloo is het nu een veelgevraagde locatie voor congressen en seminars, bruiloften en afscheidsceremonies. De vele hoge glas-in-loodramen betoveren je door de schitterende lichtinval.Om de kerk geschikter te maken voor multifunctioneel gebruik waren akoestische aanpassingen nodig. Wij hebben hiervoor de aankleding verzorgd, met stijlvolle bordeauxrode en beige veloursgordijnen, waarbij de normen qua geluid demping en brandwerendheid natuurlijk zijn vervuld en afgestemd.

Banks Mansion

Banks Mansion is een statig, luxe hotel met art deco elementen. Voor de front- en backoffice staf ontwierpen wij comfortabele kleding in lijn met de stijl van dit 4*hotel. Bij deze opvallende corporate fashion, met art deco-geïnspireerde details, dragen de medewerkers een witte Nike sneaker.

CORPUS Reis door de mens

Een mooie aanvraag voor een bijzonder museum. Na een eerdere kledinglijn te hebben gelanceerd, mochten we deze in 2019 vernieuwen voor de 150 personeelsleden. De wens was een meer casual look. Het werd een zwart overhemd, gilet en chino broek. Bijzonder detail in het geheel is de door ons ontworpen print van bloedcellen op het gilet.

Mitsubishi

Voor het wereldwijde merk Mitsubishi ontwierpen we representatieve promotiekleding waarmee het Mitsubishi-team de grote Europese autobeurzen afreisde.

Bia Beton

Voor medewerkers van onze klant Bia Beton realiseerden we een speciaal colbert om te dragen op de Bouwbeurs. De corporate branding van Bia Beton vormde de basis van dit bijzondere ontwerp.

Hago Next

Hago Next is een sociaal innovatief schoonmaakbedrijf dat werkzaamheden vooral uitvoert tijdens kantooruren. MVO staat hoog in het vaandel en de inzet van de medewerkers krijgt hierdoor meer waardering. De door ons ontworpen comfortabele blauw/turquoise bedrijfsoutfits, geven een sjieke en exclusieve uitstraling en verhogen het gevoel van eigenwaarde bij de dragers. Frisse turquoise blouses met gilets en pantalons in donkerblauw met turquoise details. Aan alles is gedacht om een exclusief karakter en uitstraling te geven aan de kleding met behoud van de praktische eigenschappen en draagbaarheid. De riem, telefoontasje en shawl maken het outfit compleet.

KLM Open

De golfbal staat natuurlijk centraal bij het KLM Open. Dit item was dan ook onze inspiratiebron voor de speciale promotiekleding die wij ontwierpen voor de hostess-crew van het toernooi.

Quarter Offices

Quarter Offices huisvest een mix van ondernemingen. In de gedeelde ruimtes van de drie grote kantoorpanden hangt een relaxte vibe. De aankleding van de receptie moest hier naadloos op aansluiten, vandaar de keuze voor een eigentijdse, sportieve look.

World Trade Centrum

De servicepoints van het WTC vormen een onmisbare schakel tijdens een bezoek aan het WTC. De medewerkers zijn herkenbaar aan een mooi belijnd, wit jasje met gilet, dat wordt gedragen op een donkerblauwe basis. Opvallend detail in het geheel is het speciaal ontworpen WTC-sjaaltje.

Jeugdbescherming

Wat begon met een vraag voor een uniforme sjaal, werd uiteindelijk een complete nieuwe kledinglijn. Om de uitstraling toegankelijk te houden kozen we voor een heldere kleur blauw, met verschillende kleuraccenten in de tops en shawls. Zo zijn de medewerkers van de Jeugdbescherming voor bezoekers duidelijk te herkennen en toch prettig benaderbaar.

Koppert Cress

De duidelijke opdracht van deze opdrachtgever: ontwerp kleding die onze brand – microgroenten – vertegenwoordigt. Wij slaagden in het versterken van deze Cressperience met colberts, overhemden en shawls in micro-vegetable print.

Hotel Sebastian’s

Het rijk gestoffeerde interieur van dit 3 sterren boutique hotel komt terug in de door ons ontworpen corporate fashion. Er is gekozen voor een eigentijdse kledinglijn met paarse en bruine crocoprint. Alle divisies van het hotel zijn gekleed in deze nieuwe look: front- en backoffice, housekeeping, bar, technische dienst en ontbijtmedewerkers.