logo

Beurskleding & events

Paal 17

Ook bij sportevenementen kunnen wij merken laten shinen. Voor een enthousiast promotieteam van een strandpaviljoen op Texel ontwierpen wij bijzondere en comfortabele catsuits.

Nintendo

Nintendo wilde een heldere en frisse look. Het eindconcept is onderdeel van onze standaard collectie. Een slimme oplossing voor opdrachtgevers die niet kiezen voor een uniek ontwerp, maar zich wél willen onderscheiden.

Playstation

Voor de lancering van Playstation 3 maakten wij de promotiekleding, passend bij het merk en zijn identiteit.Mooie zwarte jurkjes met rode details, het rode riempje maakt de outfit compleet.

Mora

Bij de lancering van het nieuwe Mora-product kleden wij het promotieteam van ‘Cora van Mora’ in aantrekkelijke outfits, vooral in tijden van EK en WK voetbal.

Vanadgroup

Geen call centers of contact centers, maar bij Vanad noemen ze het Engagement Centers. Op de beurskleding hebben we dus alle medewerkers geprint in een blokmotief. Zo maak je duidelijk wat je als bedrijf belangrijk vind uit te dragen, en wordt de kleding vaak de start van een leuke conversatie. Een goede gespreksstarter, en zo verdient de kleding zich vanzelf weer terug. Voor Vanad ontwerpen en bedrukken we ook awards die worden uitgereikt aan nieuwe klanten, goede verkopers of andere momenten die gevoerd moeten worden.

Douwe Egberts

De introductie van de Senseo Sarista koffiemachine met zes smaken koffiebonen vroeg om een speciale kledinglijn. De look kent veel details: manchetknopen in de vorm van een koffieboon en een bean-belt die speciaal is ontwikkeld voor Douwe Egberts.

Sourz

Ter gelegenheid van Koningsdag werd voor het likeurmerk Sourz een oranje variant gelanceerd. Voor de merkactivatie van dit product ontwierpen en produceerden wij deze sportieve kleding. Baseballjacks met rokjes en tops in de stijl van Taylor Swift.

Jacob’s Creek

Jacob’s Creek is al jarenlang sponsor van grote internationale tennistoernooien als Wimbledon en de US Open. Voor de promotieteams op deze grote tennisevents ontwierpen wij colberts met grasprint en deze unieke grasprint verwerkten we ook in de merchandise als picknick kleden en kussens met bedrukt logo. De polojurkjes uit onze standaaard collectie hebben we bedrukt met het toerschema van alle toernooien.

Mitsubishi

Voor het wereldwijde merk Mitsubishi ontwierpen we representatieve promotiekleding waarmee het Mitsubishi-team de grote Europese autobeurzen afreisde.

Bia Beton

Voor medewerkers van onze klant Bia Beton realiseerden we een speciaal colbert om te dragen op de Bouwbeurs. De corporate branding van Bia Beton vormde de basis van dit bijzondere ontwerp.

KLM Open

De golfbal staat natuurlijk centraal bij het KLM Open. Dit item was dan ook onze inspiratiebron voor de speciale promotiekleding die wij ontwierpen voor de hostess-crew van het toernooi.

Koppert Cress

De duidelijke opdracht van deze opdrachtgever: ontwerp kleding die onze brand – microgroenten – vertegenwoordigt. Wij slaagden in het versterken van deze Cressperience met colberts, overhemden en shawls in micro-vegetable print.