logo

Fieldmarketing

Paal 17

Ook bij sportevenementen kunnen wij merken laten shinen. Voor een enthousiast promotieteam van een strandpaviljoen op Texel ontwierpen wij bijzondere en comfortabele catsuits.

Playstation

Voor de lancering van Playstation 3 maakten wij de promotiekleding, passend bij het merk en zijn identiteit.Mooie zwarte jurkjes met rode details, het rode riempje maakt de outfit compleet.

Mora

Bij de lancering van het nieuwe Mora-product kleden wij het promotieteam van ‘Cora van Mora’ in aantrekkelijke outfits, vooral in tijden van EK en WK voetbal.

Douwe Egberts

De introductie van de Senseo Sarista koffiemachine met zes smaken koffiebonen vroeg om een speciale kledinglijn. De look kent veel details: manchetknopen in de vorm van een koffieboon en een bean-belt die speciaal is ontwikkeld voor Douwe Egberts.

Jacob’s Creek

Jacob’s Creek is al jarenlang sponsor van grote internationale tennistoernooien als Wimbledon en de US Open. Voor de promotieteams op deze grote tennisevents ontwierpen wij colberts met grasprint en deze unieke grasprint verwerkten we ook in de merchandise als picknick kleden en kussens met bedrukt logo. De polojurkjes uit onze standaaard collectie hebben we bedrukt met het toerschema van alle toernooien.

Sourz

Ter gelegenheid van Koningsdag werd voor het likeurmerk Sourz een oranje variant gelanceerd. Voor de merkactivatie van dit product ontwierpen en produceerden wij deze sportieve kleding. Baseballjacks met rokjes en tops in de stijl van Taylor Swift.

KLM Open

De golfbal staat natuurlijk centraal bij het KLM Open. Dit item was dan ook onze inspiratiebron voor de speciale promotiekleding die wij ontwierpen voor de hostess-crew van het toernooi.