logo

promotiekleding

Nintendo

Nintendo wilde een heldere en frisse look. Het eindconcept is onderdeel van onze standaard collectie. Een slimme oplossing voor opdrachtgevers die niet kiezen voor een uniek ontwerp, maar zich wél willen onderscheiden.

Paal 17

Ook bij sportevenementen kunnen wij merken laten shinen. Voor een enthousiast promotieteam van een strandpaviljoen op Texel ontwierpen wij bijzondere en comfortabele catsuits.

Jacob’s Creek

Jacob’s Creek is al jarenlang sponsor van grote internationale tennistoernooien als Wimbledon en de US Open. Voor de promotieteams op deze grote tennisevents ontwierpen wij colberts met grasprint en deze unieke grasprint verwerkten we ook in de merchandise als picknick kleden en kussens met bedrukt logo. De polojurkjes uit onze standaaard collectie hebben we bedrukt met het toerschema van alle toernooien.

Mora

Bij de lancering van het nieuwe Mora-product kleden wij het promotieteam van ‘Cora van Mora’ in aantrekkelijke outfits, vooral in tijden van EK en WK voetbal.

Playstation

Voor de lancering van Playstation 3 maakten wij de promotiekleding, passend bij het merk en zijn identiteit.Mooie zwarte jurkjes met rode details, het rode riempje maakt de outfit compleet.

Underberg

De speciaal voor het bekende kruidenbitter Underberg ontwikkelde stropdas was een daverend succes. Deze stropdas diende als give away bij een 9pack Underberg. 7000 stuks stropdassen zijn er geproduceerd.Bij promotie artikelen is een vlamwerende keur op de stof verplicht en deze grootschalige productie hebben we probleemloos en op tijd geleverd.

Sourz

Ter gelegenheid van Koningsdag werd voor het likeurmerk Sourz een oranje variant gelanceerd. Voor de merkactivatie van dit product ontwierpen en produceerden wij deze sportieve kleding. Baseballjacks met rokjes en tops in de stijl van Taylor Swift.

Douwe Egberts

De introductie van de Senseo Sarista koffiemachine met zes smaken koffiebonen vroeg om een speciale kledinglijn. De look kent veel details: manchetknopen in de vorm van een koffieboon en een bean-belt die speciaal is ontwikkeld voor Douwe Egberts.

Vanadgroup

Geen call centers of contact centers, maar bij Vanad noemen ze het Engagement Centers. Op de beurskleding hebben we dus alle medewerkers geprint in een blokmotief. Zo maak je duidelijk wat je als bedrijf belangrijk vind uit te dragen, en wordt de kleding vaak de start van een leuke conversatie. Een goede gespreksstarter, en zo verdient de kleding zich vanzelf weer terug. Voor Vanad ontwerpen en bedrukken we ook awards die worden uitgereikt aan nieuwe klanten, goede verkopers of andere momenten die gevoerd moeten worden.

PWN

Grafisch bureau Gaialab ontwierp het thema tuinstruinen en met haar afbeeldingen bedachten we leuke merchandise in het Hollandse thema tuinstruinen. Bedrukt op Biologisch katoen en geleverd voor damesmaten in wit en legergroene shirts en voor de kindermaten in de kleuren roze en blauw. In de shop van het bezoekerscentrum van de Hoep worden deze shirts verkocht.

Special Prints & Dessins

Voor beurzen en evenementen mogen de prints op stof vaak goed opvallen. Een product als dessin op de stof, of een exclusief voor de klant ontworpen weefsel behoord ook tot de mogelijkheden. Deze prints worden gedrukt op materiaal uit onze brede collectie stoffen die allerlei eigenschappen bevatten. De mogelijkheden zijn eindeloos. Soms heeft de klant al een bepaald dessin in het hoofd en maken wij er een product van, en soms ontwerpen we van schets af aan een mooi beeld. Alles is mogelijk.

Mitsubishi

Voor het wereldwijde merk Mitsubishi ontwierpen we representatieve promotiekleding waarmee het Mitsubishi-team de grote Europese autobeurzen afreisde.

Bia Beton

Voor medewerkers van onze klant Bia Beton realiseerden we een speciaal colbert om te dragen op de Bouwbeurs. De corporate branding van Bia Beton vormde de basis van dit bijzondere ontwerp.

KLM Open

De golfbal staat natuurlijk centraal bij het KLM Open. Dit item was dan ook onze inspiratiebron voor de speciale promotiekleding die wij ontwierpen voor de hostess-crew van het toernooi.

Koppert Cress

De duidelijke opdracht van deze opdrachtgever: ontwerp kleding die onze brand – microgroenten – vertegenwoordigt. Wij slaagden in het versterken van deze Cressperience met colberts, overhemden en shawls in micro-vegetable print.